۱۳۸۷ شهریور ۱۸, دوشنبه

فرشته ای به نام شیطان

شیطان برای گول زدن آدما از آسونترین راه استفاده میکنه.مثلا به آدمایی که دین و ایمون ضعیفتری دارند و به اصطلاح بنده ی هوای نفس هستن،خیلی راحت میتونه بگه دزدی کن، زنا کن، مست کن و به ناموس مردم دست درازی کن . اما برای اونایی که مثلا مومن هستن و عمرا دربند هوای نفس نیستن و به خیال خودشون اگه شیطون بیاد طرفشون قلم پاشو خرد میکنن،یه راه آسون تر و بهتر از دزدی و زنا وقمار داره. شیطون اینجور آدما رو دچار کبر و غرور میکنه و این خودش بهترین راه نابودیه اینجور آدماست. همینه تا یکی نمازای یومیه شو مدام خوند و دوتا صفحه قرآن هم ضمیمه ش کرد، دیگه احساس میکنه که از طرف خود خدا مامور شده تاجماعت گناهکارو نصیحت کنه و اگه گوششون بدهکار نبود دهنشونو سرویس کنه که این از جهاد اکبر هم واجب تره.مدام چشمش میچرخه که یکیو پیدا کنه و به اصطلاح امر به معروفش کنه و بهترین راه امر به معروف کردن هم که ضایع کردن طرف وسط خیلیاست. اینجوری همه میفهمن که چقدر دین و ایمون طرف زیاده و چقدر چیز بلدو کاردرسته. میگن شیطون برای کشیدن اینجور آدما به طرف خودش از طناب نازکی استفاده میکنه.چون کشیدنشون انرژی زیادی نمیخواد.به نظر من یکی دیگه از راههایی که اینجور آدما رو به تباهی میکشه غفلت اونا از اطرافشونه.اونقدر سرگرم اصلاح عوام میشن که دیگه دورو برشونو نمیبینن. میشناسم کسی رو که از طرف مرجع تقلیدش فرستاده شده بود سویس تا اونجا تبلیغ اسلام کنه ، اونوقت همکلاسیه دختر 12 ساله ش توی ماشین بکارت دخترشو برداشته بود یا آخوندی که برای سخنرانی میرفت کویت و زنش میرفت به زنای مردم احکام یاد بده و دختراش تو خونه پارتی میگرفتن. شیطون همه جا هست، همه رو گول میزنه و همه دربه در و بدبختشیم.اگه اهل قمارو دزدی و زنا نیستی فکر نکن از دستش در رفتی. خوب نگاه کن، ببین تو رو باچه طنابی، داره چطوری میکشه.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

امان از دست شیطون که هر چی می کشیم از دست اونه!!!
مرسی که به من سر زده بودید ولی من شما رو نمیشناسم متاسفانه کی گفته من رییسم؟؟!!!!
پرنیا

ناشناس گفت...

به نظره من علاوه بر این طناب یه طناب دیگه هم خدا از آسمون می فرسته پایین ...
حالا بستگی به آدم ها داره که با توجه به اون علایقی که تو زمین میخکوبشون کرده چقدر به این طنابه چنگ بزنن ...
حالا که این پست رو خوندم به خودم گفتم :
این در به اون در .....

ناشناس گفت...

میگما تو چقدر خوشمزه ایی ...
آدم هوس می کنه بخورتت ...

ناشناس گفت...

فوق العاده بود بلاگت ... مرسی که به من هم سر زدی .... عالی بود اینجا کلی حال کردم باهات آشنا شدم دوست من ...... امیدوارم که باز هم به من سری بزنی عزیزم

ناشناس گفت...

نمیدونم کی هستی
هادی ؟؟
فریال؟؟؟
یا یکی دیگه؟؟؟؟؟
اصلاا نمیتونم فکر کنم فکردونیم پر شده!!!!

ناشناس گفت...

آهان ممکنه لیلا باشی.
آره؟؟؟؟